dinsdag 23 oktober 2012

Ik ben er nog/weer!

Niet te geloven, ineens is het 23 oktober 2012...
Er is zoveel gebeurd sinds ik voor het laatst iets heb gemaakt of een berichtje heb achtergelaten!
De grootste verandering is wel dat ik ben gescheiden (nou ja, bijna...) en dit berichtje schrijf in mijn nieuwe huis waar ik sinds februari, alleen, woon. De meisjes zijn bij hun pappa achtergebleven, dat was de beste oplossing.
Door al die toestanden heeft de hobby totaal stilgestaan...
Maar nu alles in rustiger vaarwater lijkt te belanden, ik gesetteld ben op mijn  nieuwe stek en alle spulletjes hun plekje in mijn nieuwe kasten hebben gevonden gaat het toch weer een beetje kriebelen.
Nog niet heel erg moet ik bekennen, maar als ik ergens leuke hobby-frutseltjes zie liggen (die ik wel zou willen kopen, maar waar ik totaal géén geld voor heb :'( ) denk ik steeds: Ik heb nog zoveel leuke dingen in de kast liggen, daar moet ik toch weer eens iets mee gaan doen!
Want de avonden en dagen alleen zijn erg lang, ben ze tot nu toe doorgekomen door te Facebooken en te werken aan mijn nieuwe blog over mijn nieuwe 'liefde', mijn adoratie voor de Britse acteur Tom Hardy die ik in februari voor het eerst zag in een bewerking van Wuthering Heights op de Belgische televisie. Ik was meteen verkocht, wat een kanjer en wat een acteur! Heb nu bijna al zijn films gezien en de 'druk' die ik voelde om alles te weten te komen, alles te lezen en alles te zien is er een beetje af, dus tijd voor andere dingen.
Oude liefde roest kennelijk niet want vanavond zat ik inene hier, op mijn oude, vertrouwde stekkie, eens kijken of ik 'het' nog kan; bladerend door de challenge-sites (ze zijn er nog!) en mijn grote voorbeelden van vorig jaar...ik heb zelfs nog 13 trouwe leden! (Of luie internetters? Hihi..)
Geen idee of de produktie weer op gang gaat komen, heb nu nog niet echt inspiratie, maar wil wel graag weer iets krea-bea's doen, dus wie weet gaan jullie weer eens wat van me zien! Ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten